یه نامه واسه تو

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح



هیس! این یه رازه

راز زندگی

مثه این که از طرف خداس!

سلام عزیزم

دیدم چند روزیه که منو از یاد بردی گفتم برات نامه بنویسم تا بهت بگم چقدر دوستت دارم

و بهت بگم که داری به خبر های خوب و خوشحالی نزدیک میشی نباید روی مشکلات زندگیت تمرکز کنی چون من اینجا هستم تا مشکلاتت رو برات حمل کنم

اگه مشکلی داری که میخوای حل بشه چرا خودتو ناراحت میکنی بهش فکر نکن و اون روی توی لیست کار های من بذار  همین الان برو یه دفترچه تهیه کن و از این به

بعد لیست کارهای من رو اونجا بنویس بنویس که چه مشکلاتی رو داری که میخوای برات حل کنم بنویس دلت واسه کی تنگ شده و ازم بخواه تورو باهاش روبه رو کنم

توی لیست کار های من بنویس که اگه پول لازم داری برات پول بفرستم مگه تو به توانایی من شک داری؟ مگه شک داری که من دوستت دارم؟ من هر کاری که میکنم

فقط به خاطر توه چون عاشقتم اره درسته بعضی وقتا ارزوت رو براورده نمیکنم چون میدونم ارزویی که میکنی به ضررته و نمیذاره تو به بقیه ارزو هات برسی مگه تو به علم

من شک داری؟ من این بالا خیلی چیز هارو میبینم که تو اون پایین نمیبینی پس باید بهم اعتماد کنی

هیچ وقت نباید احساس تنهایی بکنی چون من حتی یه لحظه هم تنهات نمیذارم هر  وقت دلت گرفت یا خواستی با کسی درد دل کنی با خودم حرف بزن من هرگز تنهات نمیذارم و راز دارت خواهم موند

عزیزم من خیلی دوستت دارم هم تورو و هم تموم انسان هایی رو که افریده ام  همین طور بقیه ی موجودات رو ! پس به خاطر منم که شده شما هم همدیگرو دوست داشته

باشین هرگز از هیچ کس متنفر نشو و هیچ وقت هم کاری نکن کسی از تو متنفر شه وقتی کینه ای رو توی دلت داری تنها کسی که بیشترین صدمه رو میبینه خودتی عزیزم

من نمیخوام تورو عصبانی یا ناراحت ببینم .توی این دنیا خیلی از ادم ها هستن که دوستت دارن یا حتی عاشق هستن پس فقط به ادمای خوبی که اطرافت هستن و اونایی

که دوستت دارن فک کن ادمایی که دوستت ندارن حتی ارزش فک کردن رو هم ندارن من ادمارو متفاوت افریده ام و بعضی از ادما وقتی کسی رو دوست دارن به روی خودشون

نمیارن پس اگه حس میکنی کسی دوستت نداره بدون شاید در اشتباه باشی

همیشه شاد زندگی کن چون دوس دارم تورو خوشحال ببینم

من تورو خیلی دوست دارم پس تو چطور میتونی خودتو دوس نداشته باشی؟ من تورو دوس دارم پس حق نداری خودتو ناراحت کنی چون اون وقت منم ناراحت هستم  تو باااید

خودت رو به ارزو هات برسونی منم کمکت میکنم نگران نباش هرکاری دوس داری بکن البته تا وقتی که به کسی صدمه نرسونی چون من بقیه ادمارو هم دوس دارم و تو حق

نداری اوناروهم ناراحت کنی همون طور که نمیذارم کسی اذیتت کنه پس نمیذارم تو هم کسی رو ناراحت کنی چون من همتونو به یه اندازه دوست دارم

نمیخوام وقتت رو بگیرم عزیزم بعدا بازم برات نامه میفرستم

دوست دار و عاشق تو خدا=)

                                    

 


نظرات شما عزیزان:

saeedeh
ساعت17:04---29 تير 1392
سلام عزیزم.خیلی عالی بود.

واقعا محشر بود

خوشحال میشم لینکم کنی
پاسخ:ی بابا الان چرا مد شده همتون ادرس وبلاگتونو یادتون میره بنویسین!


alonetakstar
ساعت15:47---27 تير 1392
سلام عالیــ................... بود خوشحال میشم باهات تبادل لینک کنم به من سر بزن
پاسخ:سلام دوست گلم مرسی که سر زدی ولی ادرس وبلاگت رو ننوشتی


سارا
ساعت14:24---17 تير 1392
ايييييي جااااااان خداي عزيزدلمممممً منم عاشقتمممممممم بووووووس چه مهربون عزيزممممم آخيييييي❤❤❤❤❤

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نامه, نامه از خدا, خدا, پاکت نامه, از طرف خدا,
+ دو شنبه 17 تير 1392 ساعت 12:31 بـ ه قـلمـ پت


طراح : صـ♥ـدفــ